SAYIN ÜYEMİZ,
Odamızca uygulanan ISO 9001:2015 Kalite Yönetim ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sistemi ile TOBB Akreditasyon Standardı gereği; Stratejik Planımızda da yer verdiğimiz, “Üye İlişkilerinin Geliştirilmesi ve Üye Memnuniyetinin Artırılması” amacımıza istinaden, her yıl Üye Memnuniyet Anketi yapılmakta ve sonuçları analiz edilerek hizmet kalitemizin artırılması ve iyileştirilmesi hedefi ile gerekli aksiyonlar alınmaktadır.
Bu bağlamda hazırlanan “MDTO Üye Memnuniyet Anketi” web sitemiz üzerinden online olarak doldurulabilmekte olup, yıl boyunca web sitemiz üzerinden erişime açık olacaktır.
Görüşleriniz ve iyileştirme önerilerinizin bizler için çok değerli olduğunu belirterek, faaliyetlerimizin değerlendirilebilmesi ve sizlere daha iyi bir hizmet sunulabilmesi adına, anketimizin 27 Ocak 2025 tarihine kadar (https://mdto.org.tr/tr/uye-memnuniyet-anketi) adresi üzerinden doldurulması hususunda gereğini rica ederiz.
Mesut ÖZTÜRK
Genel Sekreter