SAYIN ÜYEMİZ,
Bilindiği üzere, Odamızca 2010 yılından beri ISO 9001 Kalite Yönetim ve TOBB Akreditasyon Sistemine yönelik çalışmalar entegre olarak yürütülmekte; bu kapsamda siz değerli üyelerimize daha iyi hizmet sunabilmek adına var gücümüzle çalışılmaktadır.
Stratejik Planımızda da yer verdiğimiz, “Üye Memnuniyetini Arttırmaya Yönelik Olarak Üyelere Sunulan Hizmetlerin Geliştirilmesi ve Kalitesinin Attırılması” amacımıza istinaden, her yıl Üye Memnuniyet Anketi yapılmakta ve sonuçları analiz edilerek hizmet kalitemizin artırılması ve iyileştirilmesi hedefi ile gerekli aksiyonlar alınmaktadır. Bu anlamda, “Üye Memnuniyet Anketimiz” web sitemiz üzerinden online olarak doldurulabilmekte olup, yıl boyunca web sitemiz üzerinden erişime açık olacaktır.
Görüşleriniz ve iyileştirme önerilerinizin bizler için çok değerli olduğunu belirterek, 2020 yılı faaliyetlerimizin değerlendirilebilmesi adına, anketimizin 14 Aralık 2020 tarihine kadar aşağıdaki link üzerinden doldurulması hususunda gereğini rica eder, iyi çalışmalar dileriz.
Mesut ÖZTÜRK
Genel Sekreter