Geçtiğimiz haftalarda gerçekleştirilen ISO 9001:2015 Kalite Belgesi Yenileme denetimlerini başarıyla tamamlayan Mersin Deniz Ticaret Odası’nın Kalite Belgesi yenilendi. Böylece Oda’nın uluslararası kalite standardına uygunluğu yeniden tescillenmiş oldu.
Mersin Deniz Ticaret Odası (MDTO) Kalite Yönetim Sistemi Belgesi’ni ilk kez 2009 yılında almıştı. Hizmet kalitesinin sürekliliğinin sağlanması ve iyileştirmesi hedefi doğrultusunda Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili gelişmeleri yakından takip eden ve gereken revizyonları uygulayan MDTO, standardın güncellenen son hali olan ISO 9001:2015 Kalite Belgesi’ni bir kez daha yeniledi.
Türk Loydu tarafından yapılan denetimlerde ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nin gereklilikleri ve dokümantasyon uygunluğu da incelendi. Bu kapsamda ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Belgesi de alan Oda, olası şikayetler için çözüm üretebilen ve müşteri memnuniyetini sağlayacak uygulamaları yerine getiren bir oda olduğunu kanıtlamış oldu.
Konuya ilişkin değerlendirmelerini paylaşan MDTO Genel Sekreteri Kpt. Mesut Öztürk, gerçekleştirilen denetimlerin ve alınan/yenilenen belgelerin hizmet çıtasını daha da yükseltmek adına motivasyon kaynağı olduğunu söyledi.